V poslední době se nám trochu (trošinku) zpomalil náš dlouhodobý růst. Růstová křivka grafu našich prodejů se téměř nepatrně začala stáčet k ose x. To mě velmi znepokojilo, a tak jsem se ponořil do všech našich čísel. Po dlouhém zkoumání se ukázalo, že hlavní příčina je zcela triviální a jednoznačná. Nad tímto grafem našich historicky nejprodávanějších krabic jsem vedli firemní, velmi vzrušenou debatu:
"Veru, proč už se neprodávaj Bobule?"
"Protože jsou vyprodaný..."
"Cože?"
"No, jasně..."
"Naše nejprodávanější krabice?"
"...jsme jí zase doprodali, tu devátou verzi"
"A proč nemáme desátou?"
"Protože už do ní nemáme co dát"
"Tatínek letos nemá žádný nový bobule?"
"Tak já tatínkovi zavolám"
A tak se stalo, že Vám Veronika připravila desátou verzi naší zdaleka nejprodávanější a nejoblíbenější krabice - Bobule. Jsou v ní 2 nové vzácné lahvičky ročníku 2009: Ryzlink vlašský, který znáte již z léta, a nové Chardonnay 2009 výběr z bobulí.
Ještě dovolte pár komentářů k tomuto našemu tajnému grafu. Některé krabice jsme museli vymazat, protože jejich prozrazení by vyvolalo mnoho konkurenčních kopírovacích reakcí. U Bobulí je krásné, že takovouto nabídku Vám dokážeme dát pouze my...
Kdybyste v tomto grafu nasčítali Beaujolais z různých ročníků do jednoho grafu, byla by to jasně druhá nejprodávanější krabice. Tu letošní doprodáme právě dnes :( Měli jsme si ve Francii vzít o paletu víc. Z Francie nám včera přišla zpráva, že 2 vína získala stříbrnou medaili na Trophée Lyon Beaujolais Nouveau 2010, jedinné soutěži mladých nových Beaujolais.
Také bychom mohli sečíst Vánoční krabice z různých ročníků, přidat očekávaný letošní prodej a měli bychom jasnou trojku. Těšte se, Vánoční krabici uvedeme již velmi brzy (a všichni naši konkurenti tudíž již zítra :))
Ale jasný vítěz Bobule bude o to jasnější, když k němu přičteme ještě krabici Červené bobule.
Také si prosím povšimněte, jak vysoko se vyšplhala Vaše solidarita s vyhořelým Novým Vinařstvím. Lahve Cuvée Fénix budeme fyzicky posílat (až je dostaneme :-) někdy v prosinci. Určitě to ale stihneme před Vánocemi!
A největší objev z tohoto grafu pro nás samotné je v čase kumulovaný úspěch krabice Bublinky. Od teď už nebudeme našim dodavatelům říkat, že "bublinky moc nefrčí..."
Žádné komentáře:
Okomentovat